torsdag 17 september 2009

Resan

Ja nu är man hemma efter en fantastisk resa! Man känner sig som en tonårs rebell när man satt på BSAn o drog i genom England. 184 mil blev det med en lägre snitt hastighet än man trodde!(60) Vi stötte på en del problem med hojarna men det var ju risker att åka med dessa gamla bågar det visste vi. Men vi kom dit vi skulle o det tycker jag nog vi fixa bra. Stort tack till våra vänner som hjälpte oss med våra problem. Häggman (för tält o madrass och taxiverksamhet till Allingåbro) Vi tackar även dom andra som hjälpte oss. TACK.Min telefon pajade när vi skulle gå på båten och då försvann runt 200 bilder som vi hade tagit under resan. Alla mina kontakter o mms sms förvann när han tömde sig själv på tele kort o minnes kort Ni får gärna skicka ett sms så jag kan fylla på min telefonbok igen. Vi ska sammanställa Leifs o Peters kort o försöka lägga in här. Så kolla vidare här så kommer det mer bilder.
HA DE

2 kommentarer:

  1. Ja jösses hjälp vilken resa!!! :D Det var inte bara att glida fram på en räkmacka inte!
    Tur att ni i grunden har en rätt positiv inställning till saker och ting och envisheten kom säkert till nytta. ;) Jag beundrar er verkligen!!!
    Tror oxå att ni haft himla många skojiga upplevelser sammantaget och jag tror ni behöver vila både lite nerver och inre organ efter trippen, och bli lite ompysslade av respektive damer.;)
    Det har varit jättkul att följa era roligheter och mindre roligheter här i bloggen.
    Ha det gôtt!

    SvaraRadera
  2. Panhead Power rapporterar;
    Ja det var en riktigt rolig resa o man kan väl sammanfatta att denna resa rekommenderas att göras av fler än oss, men då naturligtvis på hojar av genuin årgång o inget nytt tjafs som startas med tryckknapp.

    Brorsans kommentar på Gtb-färjan hem var bäst "Nu har jag kört 30 mil på 4 cylindrar o 150 mil på 3 cylindrar".

    Eftersom pannan mest fått gå på avslag hela resan så lämnade pannan Gtb i eget tempo o det var skönt både för mig o pannan o få "sträcka ut" o komma hem till Khmn.

    I love you all som har orkat följa vår resa på bloggen. Härmed slutkommenterat från Panhead Power.

    SvaraRadera